Friday, September 18, 2015

Day at the Beach

Playing Sand at the Beach
orig. watercolour 5x6in approx.
more info and purchase: click here

Playing Ball at the Beach
orig. watercolour 5x6in approx. 
more info and purchase: click here

As I already knew yesterday, there wouldn't really be time to paint a campie today, boo.
But as I already knew yesterday, there was time at one of the most beautiful beaches in New Brunswick: New River Beach! Yey!
And there were many kids, wonderful late summer sunshine combined with mid summer temperatures, making for a most memorable day- perfect for some beach sketches.
Here are some photos of the beach and two moments of today captured in these two watercolour studies.
PS: Just finished pickling some of our family's favourite: Lady Ashburnham pickles, the whole house smells good!

New River Beach- see how only one person is there???? Best kept secret!

Wie ich gestern schon vermutet hatte, war heute leider nicht genug Zeit einen Camper zu malen, boo.
Aber wie ich gestern schon wusste, wuerde heute ein Tag am Meer sein, genauer: an einem der schoensten Straende New Brunswicks:New River Beach! Yay!
Und da waren viele Kinder, wunderschoener Altweibersommersonnenschein (ich und meine langen Worte) kombiniert mit Hochsommer Temperaturen, perfekt fuer einen unvergesslichen Tag und malen am Strand.
Heute Abend habe ich noch Gurken eingelegt, die hier beliebten Lady Ashburnham, unsere Kinder finden die super.
Hier sind ein paar Fotos und zwei Glimpse festgehalten in diesen Aquarellbildern.

No comments:

Post a Comment