Thursday, October 1, 2015

September Camper Collage

Yey, I did it! I painted every day of September and came up with 28 camper portraits, 1 camper interior and 4 non-related paintings!
I'm so tired, but so happy to have pushed myself to not give up!
And I am happy to share this collage with you, showcasing all the featured campers from September 2015!
Thanks to all that purchased a painting, $100 were donated to a local girl with cancer and $280 to 'Doctors without Borders', thank you!

If your campie wasn't chosen, or if you heard about it late, please know that I am planning to paint more campies already submitted as the weeks go on and in January there will be another 'painting a day' challenge happening with host Leslie Saeta, which I am planning  to participate. Also, commissions are welcome, larger sizes, too!
In the meantime, I invite you to sign up for  my newsletter which will inform you of any upcoming events and specials, or just follow me on my Facebook page: Simone Ritter Art. 
Thank you again, and stay in touch!                                                                    Simone

Yey, Ich hab's geschafft! Ich malte jeden Tag im September und habe 28 Wohnwagenportraits, 1 Wohnwageninterieur und 4 Nicht-Wohnwagenbilder gemalt!
Ich bin jetzt sooo muede, aber auch so froh dass ich mich angestrengt habe und nicht aufgegeben!
Und ich freue mich, dir diese Collage vorzustellen, mit all den Campern vom vergangen September 2015!
Insgesamt wurden durch verkaufte Bilder 100$ an ein krebskrankes Maedchen aus St. Andrews und 280$ gespendet an 'Doctors without Borders' ('Aerzte ohne Grenzen'). Vielen Dank!

Falls dein Wohnwagen nicht dabei ist, oder du zu spaet davon erfahren hast, keine Verzweiflung, denn ich nehme mir vor, in den kommenden Wochen ab und zu mehr Camper zu malen und im Januar gibt es wieder eine neue Challenge von Leslie Saeta, bei der ich plane wieder mitzumachen. Auftragsarbeiten sind gerne jederzeit willkommen, groesser ist auch kein Problem!

In der Zwischenzeit lade ich dich ein, bei meinen Newsletter mitzumachen und so ueber Neuigkeiten und Specials immer informiert zu bleiben; oder einfach auf meiner Facebook Seite vorbeizuschauen (auch ohne FB Konto moeglich): Simone Ritter Art
Vielen Lieben Dank nochmal und bis bald wieder!                                   Simone

#30in30 #thirtypaintingsinthirtydays #vintagecamperlove #glamping #vintagecamper #cannedhamcamper

No comments:

Post a Comment